Pouze nyní! Všechny výrobky -30٪! Vepište do košíku: MY17GIFT / Pouze do: 21.01.

Dodávka

Všechny služby jsou realizovány pouze po individuální objednávce po zaúčtování platby.

Čas realizace služby se skládá z:

- výroby: přípravy grafického souboru, tisku, kontroly kvality, balení = 80% času dodání

- zaslání = 20 % času dodání

Objednané služby jsou zaslány profesionální logistickou firmou DHL na uvedenou adresu.


Cena dodávky

Standardní - do 6 pracovních dní 199 Kč ( Dodání zdarma od 1500 Kč )
Expresní - do 4 pracovních dní 299 Kč



Platba





Reklamace a vrácení objednávky

1. Poškozený balík


Jestliže si všimnete, že zásilka z GREEN CAPITAL LTD je poškozená, otevřete ji v přítomnosti kurýra a sepište "Reklamační protokol" .

Během 10 pracovních dnů GREEN CAPITAL LTD vám opět zašle objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátíme peníze.

Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nemůžeme "poškození zásilky" ani "reklamaci" akceptovat.



2. Špatná nebo vadná služba?


Pokud si po doručení zásilky z GREEN CAPITAL LTD všimnete, že je s objednávkou něco v nepořádku včetně nedostatků jako jsou:

  • špatný rozměr
  • špatný materiál
  • neúplná sada

kontaktujte GREEN CAPITAL LTD a vyšlete důkazní materiál ve formě digitálních fotografií na adresu contact@pixers.cz a GREEN CAPITAL LTD pošle kurýra, aby reklamovanou objednávku od vás převzal.
Během 10 pracovních dnů vám GREEN CAPITAL LTD pošle vybranou objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze.

POZOR
Jako technickou závadu neuznáváme rozdíly v barvě způsobené barevným rozlišením počítačových monitorů a také poškození objednávky způsobené zákazníkem.

Pro reklamaci je vyžadován doklad o nákupu v GREEN CAPITAL LTD a balení s reklamovaným výrobkem od GREEN CAPITAL LTD musí obsahovat všechny skladebné části objednávky.



3. Vrácení


Zabýváme se každou zakázkou individuálně a snažíme se zajistit, že budete příjemně překvapeni. Pokud však služba společnosti GREEN CAPITAL LTD nesplní vaše očekávání, máte možnost vrátit vaši objednávku do 365 dnů od doručení z jakéhokoli důvodu. Reklamace bude přijata pouze tehdy, pokud je vrácen nepoškozený originál s veškerým obsahem.

  • Při navrácení služby máte na výběr ze tří možností:
    1. Můžeme opravit službu podle vašich pokynů.
    2. Můžeme poskytnout novou službu za stejnou cenu.
    3. Vrátíme částku na váš účet do 14 pracovních dnů.



Pokud byste chtěli využít vrácení zboží, kontaktujte nás na contact@pixers.cz a poskytněte nám číslo vaší objednávky.

Právo na odstoupení od smlouvy nezavazuje, pokud je objednávka mechanicky poškozena zvnějšku.



Časté dotazy

Časté dotazy

  1. Co jste si objednali na pixers.cz?
  2. Jak objednávat?
  3. Jak mohu svou objednávku zaplatit?
  4. Je možné zaplatit při dodání?
  5. Jaká je dodací lhůta a dodací náklady?
  6. Co mám dělat, bude-li má zásilka poškozená?
  7. Lze tištěnou službu vrátit?
  8. Mohu si objednat jiné formáty tištěných služeb, než které jsou nabízeny na stránce pixers.cz?
  9. Jste schopni přizpůsobit mou objednávku mým případným dodatečným změnám?
  10. Jsou mé osobní údaje dostatečně chráněny?
  11. Co mám dělat, mám-li dodatečné otázky týkající se mé objednávky?
  12. Právě jsem provedl internetovou objednávku. Mohu kontrolovat její status?
  13. Budou barvy na tisku odpovídat barvám, které vidím na obrazovce?
  14. Co když jsem nenašel nabídku, která by mi vyhovovala?
  15. Dostal jsem tištěnou službu, která se zcela nebo zčásti neshoduje s mou objednávkou. Co mám dělat?
  16. Jsou barviva na tisk služeb, které jsem si objednal škodlivé pro děti?
  17. Zadám-li jakýkoli rozměr tisku, nezdeformuje to obrázek?
  18. Mohu dostat slevu?

1. Co jste si objednali na PIXERS?
V našem obchodě můžete zakoupit návrhy fototapet, obrazů na plátně, plakatů, nálepek. Prodejem se zabývá GREEN CAPITAL LTD se sídlem v Svatý Vincenc a Grenadiny.



2. Jak objednávat?
Nejprve vpište hledaný výraz do okénka "hledat".
- Posléze klikněte na náhled a stránka s výběrem služeb se Vám otevře.
- Vyberte si typ materiálu, texturu (pro fototapety), efekt a rozměr. V případě obrazů a plakátů si také můžete vybrat typ rámu.
- Klikněte na "Přidat do košíku" a vyplňte objednávkový formulář.



3. Jak mohu svou objednávku zaplatit?
Všechny možnosti platby najdete zde .



4. Je možné zaplatit při dodání?
Taková možnost zde bohužel není, jelikož je každá služba realizovaná podle individuální objednávky.



5. Jaká je dodací lhůta a dodací náklady?
Informace o dodávce a jejií ceně můžete najít zde .



6. Co mám dělat, bude-li má zásilka poškozená?
Je-li Váš balík poškozen, podívejte se prosím sem a získejte více informací.



7. Lze tištěnou službu vrátit?
Určitě existuje taková možnost. Všechny informace na toto téma naleznete tady .



8. Mohu si objednat jiné formáty tištěných služeb, než které jsou nabízeny na stránce PIXERS?
Samozřejmě. Pokud potřebujete více informací, kontaktujte jednoho z našich konzultantů. Všimněte si prosím, že čekací doba může být pro individuálně dohodnuté objednávky o 14 dní delší.



9. Jste schopni přizpůsobit mou objednávku mým případným dodatečným změnám?
Samozřejmě. Při výběru služby si také můžete přizpůsobit obrázek a jinou barvu. Pokud to potřebujete udělat ještě více změn, popište prosím své požadavky v sekci "komentáře". Naši designéři Vás následně budou kontaktovat a dohodnou se s Vámi na detailech. Cena bude záviset na Vašich požadavcích.



10. Jsou mé osobní údaje dostatečně chráněny?
Osobní údaje, které jsme získali od klienta chráníme takovým způsobem, aby k nim neměly přístup třetí osoby.



11. Co mám dělat, mám-li dodatečné otázky týkající se mé objednávky?
Pokud máte nějaký dotaz týkající se objednávky a nenašli jste odpověď zde nwbo se zkrátka chcete poradit s našimi konzultanty, podívejte se prosím sem .



12. Právě jsem provedl internetovou objednávku. Mohu kontrolovat její status?
O každé etapě Vaši obejdnávky budete informován/a průběžně e-mailem.
K tomuto účelu slouží statuty obejdnávek :
- přijato - informace o tom, že objednávka byla správně provedena.
- v realizaci - tuto informaci obdržíte pokud zaúčtujeme na účtu pixers.cz vaši platbu.
- v produkci - objednávka dorazila do GREEN CAPITAL LTD kde proběhne proces tisku
- odesláno - váš balíček byl předán kurýrovi. Společně s informací o zásilce obdržíte také e-mail s číslem podacího lístku, abyste mohl/a sledovat svou zásilku až do obdržení.



13. Budou barvy na tisku odpovídat barvám, které vidím na obrazovce?
Barvy obrázku na stránce pixers.cz se mohou jemně lišit od skutečných barev jaké získáte, když budete tisknout službu.
Tyto rozdíly vznikají kvůli individuálnímu nastavení Vašeho monitoru.



14. Co když jsem nenašel nabídku, která by mi vyhovovala?
Neváhejte a kontaktujte naše zkušené poradce. Budou velmi rádi, pokud Vám budou moci poradit a pomoct s Vašimi individuálními požadavky.



15. Dostal jsem tištěnou službu, která se zcela nebo zčásti neshoduje s mou objednávkou. Co mám dělat?
Prosím kontaktujte nás co možná nejdříve, abychom mohli doplnit nebo vyměnit službu podle Vaši objednávky.



16. Jsou barviva na tisk služeb, které jsem si objednal škodlivé pro děti?
Pouze tisky produkované v nejnovější, ekologické technologii HP Latex Printing jsou bezzápachu a 100% bezpečné pro Vaše zdraví. Nedoporučujeme tisk služby pomocí jiných technologií.



17. Zadám-li jakýkoli rozměr tisku, nezdeformuje to obrázek?
Pokud by rozměry, které si vyberete, způsobily deformaci obrázku, někdo z našich pracovníků Vás bude kontaktovat a promluví si s Vámi o tom. Existují dva způsoby, jak takovou situaci řešit - buď lze změnit rozměry uměleckého díla, nebo lze obrázek oříznout a přizpůsobit rozměrům. Bez ohledu na to, jakou z možností si později vyberete, Vás budeme kontaktovat, abyste změny potvrdili.



18. Mohu dostat slevu?
Jistě, stačí pouze zapsat se, abyste dostávali náš newsletter.




Lokalizujte zásilku

Zadejte číslo dodacího listu a ověřte, kde se momentálně nachází Vaše unikátní zásilka.