Reklamace nebo vrácení

Poškozený balík

Jestliže si všimnete, že zásilka z je poškozená, převezměte ji, ale otevřete v přítomnosti kurýra a sepište Reklamační protokol. Během 14 pracovních dnů Prodejce vám opět zašle objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze. Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nebude poškození zásilky ani reklamace přijata.

Reklamace DOOR-2-DOOR

Pokud si po doručení zásilky všimnete, že tisk má technické kazy nebo se jedná o:

  • - špatný rozměr
  • - nesprávný materiál
  • - neúplnou sadu

Kontaktujte Prodejce na adrese kontakt@pixers.cz, a Prodejce vám během 14 pracovních dnů vám pošle vaši objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze.

POZOR

Při navrácení služby a tisku máte na výběr ze tří možností:

Vrácení

Každá objednávka je řešena individuálně a snažíme se, abyste byl/a příjemně překvapen/á. Pokud však služba nesplní vaše očekávání, máte možnost vrátit vaši objednávku do 365 dnů od doručení z jakéhokoli důvodu. Vrácení bude přijato pouze tehdy, pokud je vrácen nepoškozený originál s veškerým obsahem.
Při navrácení služby a tisku máte na výběr ze tří možností:

  • Obdržíte opravenou objednávku podle vašich pokynů.
  • Obdržíte novou objednávku za tutéž cenu.
  • Obdržíte platbu zpět na váš účet do 14 pracovních dnů.
Právo na odstoupení od smlouvy nezavazuje, pokud je objednávka mechanicky poškozena zvnějšku.

Nahlašte reklamaci nebo vrácení zboží

Napište e-mailovou adresu, kterou jste uvedli během objednávky nebo číslo objednávky a přejděte k formuláři.