Jestliže si všimnete, že zásilka z je poškozená, převezměte ji, ale otevřete v přítomnosti kurýra a sepište Reklamační protokol. Během 14 pracovních dnů Prodejce vám opět zašle objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze. Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nebude poškození zásilky ani reklamace přijata.
Pokud si po doručení zásilky všimnete, že balení se vzorkem má technické kazy nebo se jedná o:
Chcete-li podat reklamaci, vyplňte formulář v dolní části stránky.
POZORPři navrácení služby a tisku máte na výběr ze tří možností:
Každá objednávka je řešena individuálně a snažíme se, abyste byl/a příjemně překvapen/á. Pokud však služba nesplní vaše očekávání, máte možnost vrátit vaši objednávku do 365 dnů od doručení z jakéhokoli důvodu.
Při navrácení služby máte na výběr ze tří možností:
Chcete-li využít možnost vrácení zboží, kontaktujte prodejce vyplněním níže uvedeného formuláře.
Napište e-mailovou adresu, kterou jste uvedli během objednávky nebo číslo objednávky a přejděte k formuláři.