Reklamace a vrácení objednávky


1. Poškozený balík

Jestliže si všimnete, že zásilka z GREEN CAPITAL LTD je poškozená, otevřete ji v přítomnosti kurýra a sepište Reklamační protokol.

Během 14 pracovních dnů GREEN CAPITAL LTD vám opět zašle objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátíme peníze.

Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nemůžeme poškození zásilky ani reklamaci akceptovat.

2. Špatná nebo vadná služba?

Pokud si po doručení zásilky z GREEN CAPITAL LTD všimnete, že je s objednávkou něco v nepořádku včetně nedostatků jako jsou:

  • špatný rozměr
  • špatný materiál
  • neúplná sada

kontaktujte GREEN CAPITAL LTD a pošlete důkazní materiál ve formě digitálních fotografií na adresu contact@pixers.cz a GREEN CAPITAL LTD pošle kurýra, aby reklamovanou objednávku od vás převzal.

Během 14 pracovních dnů vám GREEN CAPITAL LTD pošle vybranou objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze.

POZOR
Jako technickou závadu neuznáváme rozdíly v barvě způsobené barevným rozlišením počítačových monitorů a také poškození objednávky způsobené zákazníkem.

Pro reklamaci je vyžadován doklad o nákupu v GREEN CAPITAL LTD a balení s reklamovaným výrobkem od GREEN CAPITAL LTD musí obsahovat všechny skladebné části objednávky.

3. Vrácení

Zabýváme se každou zakázkou individuálně a snažíme se zajistit, že budete příjemně překvapeni. Pokud však služba společnosti GREEN CAPITAL LTD nesplní vaše očekávání, máte možnost vrátit vaši objednávku do 365 dnů od doručení z jakéhokoli důvodu. Reklamace bude přijata pouze tehdy, pokud je vrácen nepoškozený originál s veškerým obsahem.

Při navrácení služby máte na výběr ze tří možností:

  1. Můžeme opravit službu podle vašich pokynů.
  2. Můžeme poskytnout novou službu za stejnou cenu.
  3. Vrátíme částku na váš účet do 14 pracovních dnů.

Pokud byste chtěli využít vrácení zboží, kontaktujte nás na contact@pixers.cz a poskytněte nám číslo vaší objednávky.

Právo na odstoupení od smlouvy nezavazuje, pokud je objednávka mechanicky poškozena zvnějšku.