Jestliže si všimnete, že zásilka z je poškozená, převezměte ji, ale otevřete v přítomnosti kurýra a sepište Reklamační protokol. Během 14 pracovních dnů Prodejce vám opět zašle objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze. Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nebude poškození zásilky ani reklamace přijata.
Pokud si po doručení zásilky všimnete, že tisk má technické kazy nebo se jedná o:
-špatný rozměr -nesprávný materiál -neúplnou sadu
kontaktujte Prodejce na adrese kontakt@pixers.cz a Prodejce vám během 14 pracovních dnů vám pošle vaši objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze.
POZOR
Za technickou závadu se nepovažují rozdíly v barvě způsobené barevným rozlišením počítačových monitorů.
Každá objednávka je řešena individuálně a snažíme se, abyste byl/a příjemně překvapen/á. Pokud však služba nesplní vaše očekávání, máte možnost vrátit vaši objednávku do 365 dnů od doručení z jakéhokoli důvodu. Vrácení bude přijato pouze tehdy, pokud je vrácen nepoškozený originál s veškerým obsahem.
Při navrácení služby a tisku máte na výběr ze tří možností:
Pokud byste chtěli využít vrácení zboží, kontaktujte nás na kontakt@pixers.cz a poskytněte nám číslo vaší objednávky.
Pokud byste chtěli využít vrácení zboží, kontaktujte nás na kontakt@pixers.cz a poskytněte nám číslo vaší objednávky.
Právo na odstoupení od smlouvy nezavazuje, pokud je objednávka mechanicky poškozena zvnějšku.