Podrobně popsané způsoby platby naleznete zde.
Bohužel platba na dobírku není možná, protože každou službu poskytujeme podle individuální objednávky.
Čas realizace objednávky a ceny doručení naleznete zde.
Pokud jste obdržel/a poškozenou zásilku, řiďte se pokyny, které naleznete zde.
Poškozený balík
Jestliže si všimnete, že zásilka z je poškozená, převezměte ji, ale otevřete v přítomnosti kurýra a sepište Reklamační protokol. Během 14 pracovních dnů Prodejce vám opět zašle objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze. Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nebude poškození zásilky ani reklamace přijata.
Reklamace
Pokud si po doručení zásilky všimnete, že tisk má technické kazy nebo se jedná o:
Kontaktujte Prodejce na adrese kontakt@pixers.cz a Prodejce vám během 14 pracovních dnů vám pošle vaši objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze.
W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.
POZOR
Za technickou závadu se nepovažují rozdíly v barvě způsobené barevným rozlišením počítačových monitorů.
Samozřejmě! Na stránce vzorů naleznete i možnost oříznutí. Můžete navíc přidat efekt sépie nebo černobílé efekty. Pokud potřebujete komplikovanější změny, obraťte se na prodejce před objednávkou a projednejte podrobnosti.
Poskytnuté osobní údaje jsou chráněny způsobem, který neumožňuje přístup k těmto údajům třetím osobám.
Pokud máte otázky týkající se objednávky a nenalezl/a jste na ně odpovědi nebo byste chtěl/a poradit od našeho konzultanta, podívejte se zde.
O každé fázi realizace vaší objednávky vás budeme informovat průběžně e-mailem. K tomu slouží oznámení o fázích objednávky:
Barvy fotografie, jak je vidíte na obrazovce, se mohou mírně lišit od skutečných barev na tisku. Tyto rozdíly mohou být způsobeny individuálním nastavením vašeho monitoru.
Vždy můžete využít rady kvalifikovaných konzultantů, kteří mají mnoho zkušeností. Kontaktujte je zde.
Co nejrychleji kontaktujte Prodejce na adrese: contact@pixers.cz. Budeme se snažit, aby vše proběhlo co nejrychleji a Vaše objednávka byla doplněna nebo provedena znovu.
Pokud se zjistí, že se fotografie deformuje, protože byly narušeny její proporce vlivem rozměru, který jste vybral/a, bude vás kontaktovat Prodejce a poradíte se, zda je vhodnější mírně změnit velikost nebo oříznout fotografii tak, aby byly proporce zachovány. Návrh na oříznutí obdržíte ke schválení e-mailem, Prodejce o něm nikdy nerozhoduje sám.
Samozřejmě, stačí, že se přihlásíte k odběru newsletteru Pixers.
V případě vrácení objednávky všechny dotazy prosíme posílat na kontakt@pixers.cz a neodesílat objednávky na adresu kanceláře. Je to jenom korespondenční adresa. Všechny objednávky, které budou odeslané na tuto adresu, bohužel budou vám poslané zpět.