-40% NA VŠE! Využijte slevu do 20-03-2024
-40% NA VŠE! Do 20-03-2024
-40% NA VŠE! Do 20-03-2024
-40% NA VŠE! Do 20-03-2024
-40% NA VŠE! Do 20-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersPolitika cookies

Portál používá vlastní a partnerské cookies za účelem zajištění správného fungování všech funkcí e-shopu a pro analytický a marketingové účely. Cookies budou využívány především při přizpůsobení marketingového obsahu Vašim preferencím a potřebám. Analytické a marketingové cookies budou moci být používány pouze na základě Vašeho souhlasu, který můžete poskytnout prostřednictvím volby „Souhlasit se všemi“. Budete-li chtít upravit souhlas k využívání cookies námi a našimi partnery, použijte volbu „Nastavení cookies“. Poskytnutý souhlas lze kdykoliv odvolat úpravou nastavení. Používání cookies je ekvivalentní se zpracováním Vašich osobních údajů, jejichž správcem je společnost Pixplanet Sp. z o.o. V některých případech mohou být správci údajů také naši partneři. Veškeré informace o využívání cookies a zpracování Vašich osobních údajů námi a našimi partnery a o Vašich právech naleznete v naší Politice cookies

Otázky a odpovědi

  1. Jakým způsobem mohu zadat objednávku?
  2. Jaké způsoby platby jsou možné na stránce pixers.cz?
  3. Existuje možnost platit na dobírku?
  4. Jaký je čas realizace objednávky a ceny odeslání?
  5. Co mám dělat, pokud jsem obdržel/a poškozený balík?
  6. Jak inzerovat objednávku?
  7. Existuje možnost oříznout fotografii, změnit barvy nebo třeba retušovat obrázek?
  8. Jsou mé osobní údaje chráněny?
  9. Co mohu udělat, pokud mám dodatečné dotazy týkající se objednávky?
  10. Jak se mohu dovědět, v jaké fázi se nachází má objednávka?
  11. Jsou barvy na tisku totožné s barvami fotografií a grafik zobrazených na obrazovce?
  12. Co mám dělat, pokud jsem pro sebe nenašla vhodnou nabídku?
  13. Obdržel/a jsem službu částečně nebo zcela neodpovídající mé objednávce – co mám dělat?
  14. Nedojde k deformaci fotografie, pokud vepíšu jakýkoli rozměr?
  15. Existuje možnost, že dostanu slevu?
  16. Můžu vrátit objednávku?

1. Jakým způsobem mohu zadat objednávku?

  • Vyberte si z hlavního menu výrobek, který vás zajímá nebo vepište do vyhledávače „Hledat mezi...“ pro vyhledání vysněného vzoru, který se bude hodit k vytištění ve formě fototapety, obrazu, plakátu nebo nálepky..
  • Klikněte na vybranou fotografii a otevře se stránka vzoru.
  • Vyberte rozměr a efekt, který chcete získat na tisku.
  • Klikněte Koupit ihned a vyplňte formulář objednávky.

2. Jaké způsoby platby jsou možné na stránce pixers.cz?

Podrobně popsané způsoby platby naleznete zde.

3. Existuje možnost platit na dobírku?

Bohužel platba na dobírku není možná, protože každou službu poskytujeme podle individuální objednávky.

4. Jaký je čas realizace objednávky a ceny odeslání?

Čas realizace objednávky a ceny doručení naleznete zde.

5. Co mám dělat, pokud jsem obdržel/a poškozenou zásilku?

Pokud jste obdržel/a poškozenou zásilku, řiďte se pokyny, které naleznete zde.

6. Jak inzerovat objednávku?

Poškozený balík

Jestliže si všimnete, že zásilka z je poškozená, převezměte ji, ale otevřete v přítomnosti kurýra a sepište Reklamační protokol. Během 14 pracovních dnů Prodejce vám opět zašle objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze. Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nebude poškození zásilky ani reklamace přijata.

Reklamace

Pokud si po doručení zásilky všimnete, že tisk má technické kazy nebo se jedná o:

  • špatný rozměr
  • nesprávný materiál
  • neúplnou sadu

Kontaktujte Prodejce na adrese kontakt@pixers.cz a Prodejce vám během 14 pracovních dnů vám pošle vaši objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze.

W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.

POZOR

Za technickou závadu se nepovažují rozdíly v barvě způsobené barevným rozlišením počítačových monitorů.

7. Je možné fotografii oříznout, změnit barvy nebo třeba retušovat obrázek?

Samozřejmě! Na stránce vzorů naleznete i možnost oříznutí. Můžete navíc přidat efekt sépie nebo černobílé efekty. Pokud potřebujete komplikovanější změny, obraťte se na prodejce před objednávkou a projednejte podrobnosti.

8. Jsou mé osobní údaje chráněny?

Poskytnuté osobní údaje jsou chráněny způsobem, který neumožňuje přístup k těmto údajům třetím osobám.

9. Co mohu udělat, pokud mám dodatečné dotazy týkající se objednávky?

Pokud máte otázky týkající se objednávky a nenalezl/a jste na ně odpovědi nebo byste chtěl/a poradit od našeho konzultanta, podívejte se zde.

10. Jak se mohu dovědět, v jaké fázi se nachází má objednávka?

O každé fázi realizace vaší objednávky vás budeme informovat průběžně e-mailem. K tomu slouží oznámení o fázích objednávky:

  • umístěna - objednávka byla správně zadána;
  • zaplacena - záloha na účtu pixers.cz byla zaúčtována;
  • v realizaci - objednávka byla zadána Prodejci a je realizována;
  • odeslána - vaše zásilka byla předána kurýrovi. S informací o odeslání obdržíte také e-mail s číslem zásilky, abyste mohl/a sledovat její pohyb až do doručení.

11. Jsou barvy na tisku totožné s barvami fotografií a grafik zobrazených na obrazovce?

Barvy fotografie, jak je vidíte na obrazovce, se mohou mírně lišit od skutečných barev na tisku. Tyto rozdíly mohou být způsobeny individuálním nastavením vašeho monitoru.

12. Co mám dělat, pokud jsem pro sebe nenašel/a vhodnou nabídku?

Vždy můžete využít rady kvalifikovaných konzultantů, kteří mají mnoho zkušeností. Kontaktujte je zde.

13. Obdržel/a jsem službu částečně nebo zcela neodpovídající mé objednávce – co mám dělat?

Co nejrychleji kontaktujte Prodejce na adrese: contact@pixers.cz. Budeme se snažit, aby vše proběhlo co nejrychleji a Vaše objednávka byla doplněna nebo provedena znovu.

14. Nedojde k deformaci fotografie, pokud vepíšu jakýkoli rozměr?

Pokud se zjistí, že se fotografie deformuje, protože byly narušeny její proporce vlivem rozměru, který jste vybral/a, bude vás kontaktovat Prodejce a poradíte se, zda je vhodnější mírně změnit velikost nebo oříznout fotografii tak, aby byly proporce zachovány. Návrh na oříznutí obdržíte ke schválení e-mailem, Prodejce o něm nikdy nerozhoduje sám.

15. Existuje možnost, že dostanu slevu?

Samozřejmě, stačí, že se přihlásíte k odběru newsletteru Pixers.

16. Můžu vrátit objednávku?

V případě vrácení objednávky všechny dotazy prosíme posílat na kontakt@pixers.cz a neodesílat objednávky na adresu kanceláře. Je to jenom korespondenční adresa. Všechny objednávky, které budou odeslané na tuto adresu, bohužel budou vám poslané zpět.