Otázky a odpovědi

  1. Jakým způsobem mohu zadat objednávku?
  2. Jaké způsoby platby jsou možné v obchodě pixers.cz?
  3. Existuje možnost platit na dobírku?
  4. Jaký je čas realizace objednávky a ceny odeslání?
  5. Co mám dělat, pokud jsem obdržel/a poškozený balík?
  6. Mohu objednávku vrátit, pokud nesplňuje má očekávání?
  7. Mohu si objednat jiné formáty služeb než ty dostupné na stránce Pixers?
  8. Existuje možnost oříznout fotografii, změnit barvy nebo třeba retušovat obrázek?
  9. Jsou mé osobní údaje chráněny?
  10. Co mohu udělat, pokud mám dodatečné dotazy týkající se objednávky?
  11. Jak se mohu dovědět, v jaké fázi se nachází má objednávka?
  12. Jsou barvy na tisku totožné s barvami fotografií a grafik zobrazených na obrazovce?
  13. Co mám dělat, pokud jsem pro sebe nenašla vhodnou nabídku?
  14. Obdržel/a jsem službu částečně nebo zcela neodpovídající mé objednávce – co mám dělat?
  15. Nedojde k deformaci fotografie, pokud vepíšu jakýkoli rozměr tisku?
  16. Existuje možnost, že dostanu slevu?

1. Jakým způsobem mohu zadat objednávku?

  • Vyberte si z hlavního menu výrobek, který vás zajímá nebo vepište do vyhledávače „Hledat mezi...“ pro vyhledání vysněného vzoru, který se bude hodit k vytištění ve formě fototapety, obrazu, plakátu nebo nálepky..
  • Klikněte na vybranou fotografii a otevře se stránka vzoru.
  • Vyberte rozměr a efekt, který chcete získat na tisku.
  • Klikněte Koupit ihned a vyplňte formulář objednávky.

2. Jaké způsoby platby jsou možné v obchodě pixers.cz?

Podrobně popsané způsoby platby naleznete zde.

3. Existuje možnost platit na dobírku?

Bohužel platba na dobírku není možná, protože každou službu poskytujeme podle individuální objednávky.

4. Jaký je čas realizace objednávky a ceny odeslání?

Čas realizace objednávky a ceny doručení naleznete zde.

5. Co mám dělat, pokud jsem obdržel/a poškozenou zásilku?

Pokud jste obdržel/a poškozenou zásilku, řiďte se pokyny, které naleznete zde.

6. Mohu službu vrátit, pokud nesplňuje má očekávání?

Samozřejmě. Všechny informace na toto téma naleznete zde.

7. Mohu si objednat jiné formáty služeb než ty dostupné na stránce Pixers?

Samozřejmě, stačí kontaktovat jednoho z našich konzultantů na contact@pixers.cz. Pamatujte, že v tomto případě se může čas realizace objednávky prodloužit o 14 dnů.

8. Je možné fotografii oříznout, změnit barvy nebo třeba retušovat obrázek?

Samozřejmě, na stránce naleznete možnost výběru oříznutí a také změny barvy fotografie. Pokud chcete zavést více změn, důkladně je popište v komentáři k objednávce. Po jeho obdržení vás naši grafici budou kontaktovat a domluví se s vámi na detailech změn. Cena této služby se domlouvá individuálně.

9. Jsou mé osobní údaje chráněny?

Poskytnuté osobní údaje jsou chráněny způsobem, který neumožňuje přístup k těmto údajům třetím osobám.

10. Co mohu udělat, pokud mám dodatečné dotazy týkající se objednávky?

Pokud máte otázky týkající se objednávky a nenalezl/a jste na ně odpovědi nebo byste chtěl/a poradit od našeho konzultanta, podívejte se zde.

11. Jak se mohu dovědět, v jaké fázi se nachází má objednávka?

O každé fázi realizace vaší objednávky vás budeme informovat průběžně e-mailem. K tomu slouží oznámení o fázích objednávky:

  • umístěna - objednávka byla správně zadána;
  • zaplacena - záloha na účtu pixers.cz byla zaúčtována;
  • ve výrobě - objednávka byla zadána Prodejci a je realizována;
  • odeslána - vaše zásilka byla předána kurýrovi. S informací o odeslání obdržíte také e-mail s číslem zásilky, abyste mohl/a sledovat její pohyb až do doručení.

12. Jsou barvy na tisku totožné s barvami fotografií a grafik zobrazených na obrazovce?

Barvy fotografií na stránce pixers.cz se mohou mírně lišit od skutečných barev, které obdržíte po provedení tisku služby. Tyto rozdíly mohou být způsobeny individuálním nastavením vašeho monitoru.

13. Co mám dělat, pokud jsem pro sebe nenašel/a vhodnou nabídku?

Vždy můžete využít rady našich kvalifikovaných konzultantů, kteří mají mnoho zkušeností. Kontaktujte je zde.

14. Obdržel/a jsem službu částečně nebo zcela neodpovídající mé objednávce – co mám dělat?

Co nejrychleji kontaktujte Prodejce na adrese: contact@pixers.cz. Budeme se snažit co nejrychleji doplnit nebo vyměnit službu podle vaší objednávky.

15. Nedojde k deformaci fotografie, pokud vepíšu jakýkoli rozměr tisku?

Pokud se během přípravy služby k tisku zjistí, že se fotografie deformuje, protože byly narušeny její proporce vlivem rozměru tisku, který jste vybral/a, bude vás kontaktovat Prodejce a poradíte se, zda je vhodnější mírně změnit velikost tisku nebo oříznout fotografii tak, aby byly proporce zachovány. Návrh na oříznutí obdržíte ke schválení e-mailem, Prodejce o něm nikdy nerozhoduje sám.

16. Existuje možnost, že dostanu slevu?

Samozřejmě, stačí, že se přihlásíte k odběru newsletteru Pixers.